O wizytówce firmy w Google.pl
Zacznę od faktu: statystyki wskazują, że codziennie kilkadziesiąt kobiet w Rybniku wyszukuje w Google usług salonów kosmetycznych. Wyboraź sobie, że prowadzisz własny salon kosmetyczny – pozostańmy już w Rybniku, mojej rodzinnej miejscowości. Chcesz by klientki bez problemu mogły odnaleźć usługi, które świadczysz w jednej z rybnickich dzielnic. Masz świadomość, że poza poleceniami to Internet jest głównym miejscem, gdzie szukamy informacji. Mimo to Twoja firma w wyszukiwarce nie pojawia się – brakuje wizytówki firmowej, nie można znaleźć lokalizacji w Google Maps.
Podobnych salonów jak Twój jest wiele i klientki mają w czym wybierać. Dlaczego w związku z tym Twój profil firmy nie istnieje lub jest zaniedbany? Wiemy, że:
Zacznę od faktu: statystyki wskazują, że codziennie kilkadziesiąt kobiet w Rybniku wyszukuje w Google usług salonów kosmetycznych. Wyboraź sobie, że prowadzisz własny salon kosmetyczny – pozostańmy już w Rybniku, mojej rodzinnej miejscowości. Chcesz by klientki bez problemu mogły odnaleźć usługi, które świadczysz w jednej z rybnickich dzielnic. Masz świadomość, że poza poleceniami to Internet jest głównym miejscem, gdzie szukamy informacji. Mimo to Twoja firma w wyszukiwarce nie pojawia się – brakuje wizytówki firmowej, nie można znaleźć lokalizacji w Google Maps.
Podobnych salonów jak Twój jest wiele i klientki mają w czym wybierać. Dlaczego w związku z tym Twój profil firmy nie istnieje lub jest zaniedbany? Wiemy, że:
- wizytówka w Google znacznie poprawia widoczność firmy i odszukanie informacji na jej temat – m.in. adresu, godzin otwarcia, danych kontaktowych, aktualnej oferty lub produktów.
- wizytówka w Google to najpopularniejsze miejsce, gdzie klienci dzielą się opiniami, na których większości z nas, prowadzących własne firmy, bardzo zależy.
- wizytówka w Google pozwala na publikowanie aktualności, dodawanie ofert, rezerwacji itp.
Daj się odnaleźć w Sieci.